Hlavním cílem bylo zpracovat web, který vysvětlí a namotivuje lidi, aby se přihlásili do soutěže.
< 15 000 Kč
Stihnout vývoj celého projektu do jednoho měsíce.
Automatické odesílání emailů po odevzdání formuláře. Vlastní emailová adresa. Robot, který propisuje odpovědi na formulář přímo do Google tabulky, takže se s informacemi zprávcům projektu dobře nakládalo.
Chtěli jsme něco hravého, co zároveň dobře vysvětlí o co jde, a bude působit pěkně. Na základě prvotního průzkumu jsme se rozhodli pro následucíjí.
Zvolili jsme jednoduché ilustrace z rodiny Lime, které sedí s k minimalistickému pojetí celého webu, a jak doufáme, tak svou jednoduchostí vzbudí dojem, že zúčastnit se projektu je taktéž jednoduché.
5 % přihlášení k newsletteru
94% v testu přístupnosti
24 sekund = průměrná doba načtení
Hlavní výzvou bylo vytvořit stránky tak, aby se lidé, kteří se budou chít k projektu přihlásit jednoduše pochopili, jak to udělat, a zároveň aby lidé, ktří se přihlásit nechtějí – chtějí jen hlasovat, rychle přišli na to, jak to udělat.
Druhou hlavní výzvou bylo zajistit, aby se projekt jednoduše provozoval. Ať už šlo o nastavení automatizace emailů, automatické přepisování formulářů do Google tabulky, nebo dobře zvládnutné kontakty.